Hodnotící rozhovory

Interaktivní kurz pro vedoucí pracovníky. Když se chcete naučit, jak je vést, aby měly smysl pro vás i vaše kolegy.

Typ kurzu: živě 🖤
Délka akce: 8 hodin (včetně přestávek)
Počet účastníků: 12

Tento seminář mění pohled na průběh a význam hodnotících rozhovorů. Shrnuje zásadní doporučení, jak vést hodnotící rozhovor na profesionální úrovni. Smyslem je provádět rozhovor tak, aby byl užitečným a příjemný nástrojem vedoucího pracovníka v komunikaci s podřízenými. Na kurzu se seznámíte se strukturou hodnotících rozhovorů. Budete vědět, jak a na co se ptát, jak sdělit kritiku i pochvalu, čemu se vyhnout a co dělat, aby rozhovor probíhal v přátelském duchu a povzbudil podřízeného v další práci.

Cíl semináře

Pochopit přínos a význam hodnotícího rozhovoru.
Znát doporučenou strukturu hodnotícího rozhovoru.
Naučit se klást vhodné otázky a mluvit o nepříjemných tématech.
Vysvětlit zásady účinné pochvaly i kritiky.
Uvědomit si svůj osobní styl komunikace, jeho přínosy i případná slabá místa.

Obsah semináře

Význam hodnocení/ Hodnotit či nehodnotit?
Struktura hodnotícího rozhovoru/ Rituál a uklidnění
Otázky a naslouchání/ Jak se dobře ptát a naslouchat
Pochvala a kritika/ Osvědčené tipy a obvyklá úskalí
Sebedůvěra / Jak ji nezranit a neztratit

Použité metody

Výklad, vyprávění, diskuse, test komunikačního stylu.