Možná si myslíte, že jsem se zbláznila, ale toto je jeden z živých důkazů toho, jak může knížka RESTART probudit Vaši inspiraci.
Takže RESTART podruhé…
J. Fried a D.H. Hansson, zakladatelé firmy 37SIGNALS a autoři RESTARTu, doporučují odstranit z nabídky (služeb, produktů) vše, co je JEN dobré. Vypustit vše, bez čeho můžeme fungovat. Do toho co zůstane ( = základ našeho podnikání) investovat veškerou energii. Příklad, pokud chcete být úspěšní v prodeji párků v rohlíku, soustřeďte se na párky a rohlíky. Teprve pak řešte kečup a hořčici… Všimli jste si souvislosti s řáděním pana Pohlreicha v jídelních lístcích?
Já ano, proto osekávám a ořezávám ze své nabídky, vše, co je JEN dobré… a doporučuji to i svým klientům.
Ptáte se na K-bod? K = kreativita
Když přečtete RESTART, začnete ořezávat nabídku svých služeb a produktů. Začnete víc přemýšlet nad tím, v čem jste jedineční. Lepší než konkurence. Vrátíte se k přemýšlením nad tím, co svým zákazníkům skutečně přinášíte – chcete přinášet. A přijdou nové nápady, jak dál rozhýbat své podnikání.
A nejen to…